Dagen är snart slut..

Har inte hunnit med mycket bortsett från en massa prommande, var först ute på en längre i morse, sen typ 20 min vid 16 tiden, sen blev det ca 1.20 min igen vid 18 tiden så idag har vi varit duktiga =) Puma har precis ätit middag & jag börjar fundera på att göra detsamma, är hungrig men ändå inte.. Men aptit+förkylning= katastrof, har alltid varit sån, när jag är sjuk så blir jag inte hungrig på samma sätt.. Men äta måste man dessvärre..

Har haft en riktigt skön dag idag, hunnit med ett bad tidigare, sen bara legat på soffan & läst hela eftermiddagen, det är såna dagar som gör att man orkar med allt tråkigt oxå!

Får väl se om jag får nåt middags sällskap eller inte? Lutar åt att det bara blir nåt lättare från kylen..

Ha en härlig kväll!




mamma » 2009-11-14 | 21:12:05

Jag tror att du glömde bort lasagnen i våran kyl. Om du vill så finns det pannkaka att hämta i morgon istället.

Pia » 2009-11-15 | 07:48:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Din söta mamma... =)



Visst är det så som du säger.. Slappar dgr skall man bara ha ibland och specielt om man är dålig.



Hoppas den envise basilusken ger med sig snart så Puma för sin energi knippe till matte tillbaka! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback