Bläää..

Vad less jag blrjar bli nu! Känns som att röven har fastnat i stolen, tyvärr Pia, är fastvuxen tills nån släpper lös mig igen ;)

Har iaf fått ytterligare en skön prom med Puma, knatade på en helt ny väg, hamnade först så att vi fick gå på plankor med vatten runt, sen kom en bro, en sån i stål med hål under, Puma tycker den är läskig & går riktigt bredbent men hon går & det är sååå skönt =) Hon litar på mig vad jag än utsätter henne för =) Sen knatade vi vidare en bit, Puma stannar till & stirrar som fan, låter henne gå fram & kolla, är nån som byggt en koja med en svart sopsäck i en träddunge, när hon väl fått kolla & lukta så var hon nöjd, ner med raggen & svansen normalt igen =)

Ska strax iväg & träna en stund med tjejen, måste få komma ut från mitt hem nu innan jag blir galen!

Har fått det mesta gjort i pluggväg oxå, har några saker kvar & det gör jag antingen senare eller i morrn..

Ser såå fram emot att Pia & Rex kommer =) Längtar tills i morrn även om det blir sjukt tidigt!! Ska möta Pia vid tåget 06,15 (visst Pia?) sen prom hem & låta hundarna få bekanta sig igen med varann, sen frukost & tjattra hela dagen =)

Hörs senare =)





Pia » 2009-11-25 | 17:04:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp 06.15 är de tror jag... ;) Får kolla på biljetten sedan.. =0



Vad duktig du varit som fått undan så mkt i pluggväg!! Då kanske vi får en tjatter stund imorgon då... ;)



Tågresan har gått bra hittils, förutom att Rex släppte en analsäck nmyss så det stinker apa och det äckliga hamnade som tur var mellan sätena.. Lite tur får man ha ibland.. =)



Längtar så tills imorgon till 06.15!! Wiiieee, wiiieee, ska bliså kul att få se er live igen!



Kram så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback