Bästa Puman =)

Har skött sig riktigt bra idag på social träningen, tom så bra att hon har fått vara lös & träna på att gå fot, sitta kvar & komma på inkallning & annat kul =) Var inte så många idag & då passar det bra att göra lite såna saker!

Hela eftermiddagen har Ella pluggat duktigt =) Är helt slut men måste ändå fortsätta en stund till, tur att jag måste ta paus ibland & gå ut med Puma, annars hade jag nog sussat för länge sen!! Puma har tyckt att Matte har varit tråkig så tillslut kom hon & ville upp i knät, det är sällsynt nuförtiden så det är extra mysigt när hon vill komma upp =)

Mattes lilla knähund =) Såååå mysigt!!

 

Nu ska jag plugga vidare!!





Pia » 2009-11-18 | 21:16:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktiga Puma!

Vad roligt att det går så bra för er och framåt i träningen!



Om en vecka vid den här tiden sitter jag på tåget... =)

L & D » 2009-11-18 | 21:28:06

Vad roligt för Puma,du är verkligen duktig på många sätt.Tittar på greys nu o D sover under bordet.Hon har fått behålla rostade brödet och än så länge även lite risavkok.

Pia » 2009-11-19 | 05:43:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Om en vecka vid den här tiden så sitter jag och Rex yrvakna på tåget och drar på oss vinterkläder (förhoppningsvis) för att snart få hälsa och krama om er! =)

Pia » 2009-11-19 | 09:47:32
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lovar att de kommer stanna hemma! =)

Tro mig vill inte ha de här heller... Yack för fästingar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback