Värmen försvinner..

Sakta men säkert utomhus nu.. Så skönt! Märker på Puma att hon piggnat till lite oxå.. Har ändrat hennes prom rutiner idag & gått en massa korta prommisar istället för låååånga, hon vill bara gå en liten bit & kissa lite sen vänder hon & vill gå hem igen, känns som att hon är tröttare än vanligt av denna värme!

Har börjat på ett foderbyte på henne igen, nu kommer hon att äta hälften Pro power från Pro Formance & sen resten från CanAmi lamm & ris,nåt nytt märke? Har gett henne några smakbitar & hon mumsar i sig det så vi får väl se vad hennes mage tycker? Men det ska vara bra för känsliga hundar så det borde passa henne??

Nu ska jag återgå till pluggandet igen, hjärnan kommer att koka över snart ;) men oj så smart jag kommer att bli, hihi!!





Pia » 2009-06-24 | 22:12:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lamm och Ris är bra mat för känsliga massar... =) Vi kör på Purina Proplan till Rex och han har taskig mage och den tål han utmärkt, de har ett foder som innehåller lax och ris och de flesta tycke vovvar tycker den smakar smarrigt! Bara ett tips! ;)

Visst lider vovvarna med nu i värmen, så synd om de.. Rex får sig duschar under vattenslangen ute.. Först vill han inte men sen kopplar han1+1= Jag blir sval.. Korkade de är ibland.. =)

Hade varit skit kul att träffas! Och visst kan man kolla upp fler om de vill! Jag skall kolla upp imorgon när jag kommer hem från finland mer exact så får vi planera där efter och om ni är kvar här nere då! Hoppas, hoppas.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback