Tisdag!

Morgonprom en timme =) Grått & tråkigt ute, skönt när jag ska iväg & jobba snart! Ska sätta igång med pluggandet nu, sååå tråkigt men ack så självvalt!

Puma har skött sig exemplariskt på dom  senaste promenaderna, hon är fokuserad & arbetsvillig hela tiden, känner mig så stolt över det =)

Har sovit sådär inatt, drömt en massa konstiga saker & sen har jag haft en Puma som har väckt mig & viftat på svansen, är lite trög när jag sover så det tar lite tid innan jag fattar att hon vill in under täcket & sova vidare, lilla vovven har hunnit sparkas en del oxå, hon är duktig på att ta plats min vovve.. Men men, sådan matte sådan hund,haha..

Ha en underbar dag nu!!




Pia » 2009-06-23 | 13:44:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Förstår inte alls vad du menar med att ta plats i sängen.. ;) Jag har bara 55kg som tar plats och en sambo som gärma brer ut sig.. Pia the inlagd sill! =)

Nu får du kred för all jobb du lagt ner på henne! =) Visst är det kul att ha hund nu! Och när man lyckats ja då får man skryta! ;) Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback