Sömnen var är du??

Sovit dåligt inatt igen.. Vad är det med mig? Sover inte för mkt iaf då jag är helt väck när jag vaknar på morgonen, snarare för lite men sömnen vill inte riktigt infinna sig på natten heller, har vaknat flera gånger även inatt..

Jobb idag 10-14 & sen plugg resten av dagen,kanske sömnen kommer efter tentan på fredag?? Är nog liiite nervös för den tror jag?

Nu ska jag sätta fart så jag hinner med allt innan jobbet!!

Ha en skön Onsdag!




Pia » 2009-06-24 | 11:44:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jobbigt är det när man inte kna sova fast man vill.. Been there done that men till slut kommer sömnen hav bara tålamod! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback