God Morgon =)

Äntligen skiner solen ute!! Är iofs bara 10 grader varmt i skuggan men det är på tiden att vi får lite sol nu! Tyvärr så jobbar jag hela dagen & kommer inte ha en chans att få njuta av solen men humöret är på topp iallafall!!

Trött som vanligt är vi här hemma hos mig.. Puma knatade till soffan i vanlig ordning direkt när jag klev upp & där ligger hon nu & spanar. Ska ta en skön långprom med henne nu innan jobbet.

Ska bli sååå skönt att få vara ledig i 4 dagar när jag jobbat färdigt idag =) En hel del av tiden ska ju gå till att plugga iofs men åh så skönt det ska bli ändå!!

Nu är det prom för oss =)

Ha en underbar dag!!




Pia » 2009-06-17 | 23:53:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så du har skaffat dig en ny blogg!! =) Fin design med, visst är hon duktig Carina?

Kan jag länka dig till denna bloggen lr inte?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback