Utställningen..

4/7-09, Internationell Piteå, Södra Norrbottens Kennelklubb

Dagens kritik:

Trevlig tik som är för mager för dagen
Bra benstomme
Borde stå med bättre balans
Vackert huvud & uttryck & bett
Kunde ha bättre överlinje
Bra svans
Rör sig bra från sidan
Trångt bak
Behöver mer självförtroende

Är mycket nöjd med dagens bedömning, ovanstående kritik är jag medveten om, Puma är fortfarande den enda vovven i mitt hjärta!!

I kväll är det slappa som gäller för oss, har vilat nån timme i soffan alla 4, ska strax äta middag, prom med dogzen, middag för dom & sen är det film x2 som gäller samt en härlig påse med godis var =) Kan det bli bättre?

Ha en riktigt trevlig kväll!!












Olga med Best, Puma & Fjant » 2009-07-04 | 19:47:45
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Ett tips inför Köping är att du visar Pumas bett själv så slipper hon känna sig trängd så kanske hon inte blir som hon var idag :)

Pia » 2009-07-04 | 20:49:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ha nu en riktigt härlig kväll alla fyra! =) Snaska gott och mys av den bra kritkmni fick! =D

Pia » 2009-07-05 | 10:57:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja om två veckor o ngr dar ses vi! =D =) ;) Så kul skall det bli! Och så kan Rex och Puma pussas live och inte skicka pussisar via bloggen.. ;)

Sen tror jag Rex pussar gärna pussar på Albin med, min transa till vovve.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback