Usch & fy & blä..

Vad jag mår illa just nu!! Tillbringade nån timme på toa igår innan jag lyckades somna runt 2 tiden, vaknade kl 7 & dags igen, somnade om till halv 9 för nästa sväng.. Har gett upp nu & pallrat mig upp ur sängen, har ringt jobbet oxå.. Hoppas att det går över snart? Denna gång känns det inte som det brukar så det kan nog vara magsjuka =(

Tur att det är dåligt väder & regn på gång, kommer inte bli nån långprom för Puma idag alls som det känns just nu, tur att hon är nöjd med att mysa med mig i soffan =)

Ska försöka komma mig ut med henne & sen krypa ner i soffan & bara finnas till, mår så dåligt just nu..

Ha en skön dag på er =)




Pia » 2009-07-29 | 09:37:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men usch och fy, hoppas det ger med sig under dagen! Ingen roligt att vara magsjuk, är inte alls avundsjuk på dig..

Vad tror du om vinrött och svart på selen?? Tror hon hade varit jättefin i det.. =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback