Lördag..

Jobbat 10-14, kollat färdigt på filmen & sussat en stund i soffan =) Nu är jag redo för kvällens göror..

Först av allt så ska tvätten stökas bort, har en del som jag inte hann med sist jag tvättade så det ska göras, ska börja packa sen när alla kläder är tvättade & torra.. Har en hel del som ska kommas ihåg, det är ju nästan 2 veckor som vi ska vara borta nu.. Men oj så kul vi kommer att ha!!

Återkommer senare!!




Pia » 2009-07-11 | 19:00:35
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag vaundas inte dig ikväll, gjorde mitt igår.. Phjuuu så jobbigt att packa och jag vet att jag tagit med för mkt för det gör man varje gång men nej det måste med.. =) Pappa kommer få dårdimpen jag och Rex en stor resväska, en liten bag, ryggsäck och en kasse med mat... =)

Ha de så kul i tvätteriet och med packningen! ;) Vill Puma hjälpa till, det vill Rex gärna göra, jag packar han sticker ner nosen och luktar vad la hon ner där.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback