Kvällen..

Har varit rätt ok.. Kändes liiiite bättre när jag fick lite mat i magen & en trevlig prom med Pär & dogzen.. Har pluggat i 3 timmar efter det, har inte hunnit i kapp riktigt än men jag tror att jag kanske hinner fixa det? Vi får väl se? Målet är att jag SKA göra provet på fredag, vill inte ha det hängande över mig när vi åker bort, har ju dessutom en kurs som jag ska göra då oxå..

Har bara ett litet problem & det är att jag MÅSTE få tag i böcker till den kurs jag ska börja läsa.. Vete katten hur det ska gå då dom bara verkar finnas att beställa på nätet & det tar på tok för lång tid, måste hitta nån bokhandel som har dom.. Så har du nåt bra tips på nån bokhandel som kan tänka ha Finansiering & kalkyleringsböcker kan du ju hojta till, jag kommer jubla isåfall!!!!

Dessa böcker behöver jag om du känner dig manad att leta??
Litteratur:
Karlssons Fika-bok, Faktabok. Liber ekonomi, ISBN: 978-91-47-06440-3.
Karlssons FiKa-bok, Tillämpningsbok, Liber ekonomi, ISBN: 978-91-47-06441-0.

Nu är det sängen som gäller för oss. Måste upp tidigt i morrn & försöka fixa en massa samt plugga som en galning..

Sov sött!




Carina » 2009-07-09 | 01:25:06
URL: http://elladora.blogg.se/



Hejje!



Kolla på denna sidan : http://www.bokfynd.nu/9147064404.html



verkar som dom har olika ställen som säljer iallafall en av böckerna du vill ha :)



Kraaaam.

Pia » 2009-07-09 | 08:33:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt att du fick avslutat en hektisk dag men en mysig hund prom! =)

Böckerna får du nog leta efter själv, har tyvär inte tid att hjälpa dig men en sann och snäll vän som Carina är så har hon redan gett dig en hjälpande hand. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback