Fan, fan, fan...

Idag är INTE min dag alltså..

När jag skulle sätta mig med pluggandet så upptäcker jag att programmet på nåt konstig sätt har försvunnit? Men hallå liksom, hur fasen gick det till?? Måste ha hänt nåt när jag hade problem igår med datorn.. SUCK!! Har nu hållit på ca en timme med att försöka installera om det gång på gång.. Blir bara mer & mer irriterad när jag får felmeddelande på felmeddelande.. Faaan vad less jag är nu! Måste förmodligen göra om ALLT jag gjort redan när jag väl får åtkomst till programmet nån gång..

Har bokat om tvättstugan iaf så att jag kan göra det på lördag kväll, känns inte som någon bra plan att överge pluggandet många sekunder idag..

Hörs senare =)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback