Underbart =)

Härligt var det med en långprom med sällskap, ca 1 1/2 timme var vi ute, Puma & Diva har varit helt galna & sprunit & sprungit.. Puma borde vara trött men det är hon inte för tillfället, just nu så roar hon sig med att skälla på grannarna, nåt som Matte inte tycker om!

Men hur som helst, trött är då jag iaf så jag tror att jag ska krypa ner i soffan & slumra en liten stund för att sen fortsätta med helvetes pluggandet så att jag kanske blir klar nån gång..

Förhoppningsvis så kommer det bilder på mailen av Divas matte sen =)

Men, soffan var det nu!!




Lena & Diva » 2009-12-04 | 17:34:14

trött matte o diva :-)Diva tackar för älg benet,men klagar på att matte inte lät henne få benet,blev bara lite i maten..

Pia » 2009-12-04 | 18:51:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med långprom!



Upp ur soffan nu för att plugga lite! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback