Trötter..

Är jag..

Har kört lite sök inne med Puma för att aktivera henne, ute är det -25 nu =( Usch,fy & blö tycker jag om det!!

Nu ligger hon & tuggar på ben för fullt..

Hade varit läge att inta sängen nu men jag väntar besök.. Ska få bilderna, röntgenbilderna som P så snällt hämtat åt mig på vägen hem från sin Familj.. Så kul att äntligen få se dom!

Har försökt använda pluggboken igen men det går verkligen inte, ögonen går i kors så nu blir det slötitta tv nån timme & sen sängen..

Ska kika igenom en viss katalog oxå inför ett visst besök i morgon, kul ska det bli =) Mer än så berättar jag inte förrän i morgon ;)

Ha en trevlig kväll på er =)

Kom ihåg att lämna en kommentar innan du tassar vidare!




Pia » 2009-12-29 | 23:22:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du får mer än gärna reta mig, du vet att jag retar tillbaks... ;)



Kul att du får kika på bilderna! ÄNTLIGEN! =)



Du verkar ha många bra P:en i din bekanstkaps krets! ;) Fast jag kommer väl på första plats.. =P



Jag vet vad du skall kika i för katalog och vad du skall göra imorgon! hihihiiii... Pluggboken! (you know what I mean)



Ha en jätte trevlig dag imorgon och ta tillvara på den på alla möjliga sätt. Unna dig, njut av att vara hundledig lite granna det behöver man som matte! ha ungen brådska heller hem för du kommer veta att Pumisen har det bra.



Kram

Lena & Diva » 2009-12-30 | 00:59:08

natti natti

Molly » 2009-12-30 | 08:39:09
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Gud såå kallt!!

Linnéa » 2009-12-30 | 09:36:26
URL: http://typlinnea.blogg.se/

fIn blogg! :) allt bra?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback