Stackars förvirrade Ella!

I stressen över pluggandet så har jag kastat om tiden & missat en hel vecka, var bombsäker på att det skulle vara julbord i kväll men det får jag snällt vänta 1 vecka till på =( Hade verkligen sett fram emot det men samtidigt är det skönt att bara få vara i kväll efter gårdagens händelser.. Har haft fullt upp hela dagen med plugg & sovit ruggigt lite inatt oxå..

Efter samtal med Pia en stund & sen även Lena så känns allt bättre, det är alltid skönt att få prata av sig med sina vänner =)

Ska göra lite risgodis på en stund, diska undan, ut med Puma en sväng, ge henne mat & sen är det bara soffan som gäller resten av kvällen, har vilat en timme på soffan men känner mig fortfarande helt kvaddad i hjärnan, ska nog stänga av den en stund tror jag!

Ser dock fram emot morgondagen =) Kul ska det bli!

Ha en härlig Fredag kväll!!




Pia » 2009-12-11 | 19:26:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så du har tom jobbat upp dig i din kalender.. ;)

Så det kan bli!



Ha nu en riktigt lugn och slapp fredag kväll efter denna hektiska veckan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback