Söndag!

Och en lååång sovmorgon blev det, mycket tack vare väckningen inatt strax före 3 som jag ignorerade, slog sedan av telefonen, men det är kul att veta att man är saknad =)

Kom oss upp ur sängen strax före 11 efter en riktig mysstund, det är så skönt att bara få ligga kvar under ett varmt täcke & vakna i lugn & ro..

Planen för dagen är att få lite plugg gjort.. Måste ta tag i det nu!! Vet ju att jag får mycket gjort bara jag börjar men det är just det där att börja som går lite segt just nu!!

Har funderat en hel del på året som gått senaste dagarna, ibland är det så att man måste kliva ur en situation för att se verkligheten, jag är glad för alla beslut som jag tagit i år oavsett vad som hänt, är glad att jag är en stark oberoende person som klarar mig själv! Jag kan glatt erkänna att jag är stolt över mig själv, önskar bara att man kunde få det beröm man är värd ibland men å andra sidan kan man inte få allt man vill här i livet?

Men nog svamlat för den här gången!

Nu ska här göras lite nytta!!

Ha en härlig Söndag!!





Pia » 2009-12-20 | 12:50:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja men för tusan skall du vara stolt över dig själv!

Det är inte alla som är så starka och vågar visa vad de tycker och tänker så tro sjuttan att du skall vara stolt över dig själv.



Vet precis med det där med berömmet.. SUCK, för vissa människor i ens närhet men men... Man skall inte själv göra samma misstag och det har varken du lr jag gjort, vi kan berömma.. Om inte så på våra hundar och på varandra! ;) Alltid ngt.. =)



Du är duktig Ella!

Du bor själv i en tvåa, har en hund som kräver, du pluggar, du jobbar men du gnäller då fan aldrig varken över pengar (såvida inte csn gjort bort sig men det är fullt tillåtet)lr att det är tok mkt hit och dit.. Du gör det du ska, du tar hand om din hund, du pluggar flitigt och klarar dig själv. Du är en mkt bra människa med mkt känslor fast inte vissa tror det! Men jag vet!

Du värmer mitt hjärta varje gpng jag tänker på dig för du är en helt underbar person! En frisk fläkt, en go och gla norrländska med skinn på näsan och attityd och me like that!



Är så glad att du finns i mitt liv!



Nu ni andra se till att beröm duktiga Ella och inte bara jag, mammor som vänner alla ni som läser hennes blogg för hon är ngt x-tra den lilla jänta!



Kram på dig vännen!

Lena & Diva » 2009-12-20 | 14:59:09

Helt rätt Pia,jag håller med dig och hakar på:

Tack Ella för att Du kom in i mitt och Divas liv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback