Shoppat =)

Har jag gjort idag, mestadels en massa "bra att ha" saker såsom mat att fylla kylen med, hundmat, lite värktabletter & tandborstar på apoteket samt lite smaskigt hundgodis åt Puma till i morgon =) Ska fixa inslagning av julklapparna sen. Tycker det är rätt skoj, ska busa till det lite oxå med lillebrors julklapp som är rätt liten men den ska slås in många gånger så att han får bli lite irriterad ;) Hihi!

Mötte upp Lena inne i stan & promma untan våra hundar i affärer, en ny upplevelse då vi enbart träffats med dogzen tidigare men trevligt hade vi =) På väg till bilen fick jag ett infall, kl 16 dagen före julafton, att jag skulle kolla om min frisör kanske hade tid, gissa hur förvånad jag blev när hon hade det så nu har jag en frisyr igen =) Hon är bäst!

Nu är det slapp en stund sen ska jag slå in paket & fixa julskinkan, gissa vad jag ska äta sen ;) Mmmmmm...

Ha en trevlig kväll!!





Lena & Diva » 2009-12-23 | 19:04:16

Lena & Diva » 2009-12-23 | 19:05:23

Men hallå!! En bild då tack...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback