Sängen väntar..

På oss..

Har haft en behaglig kväll i soffan, passat på att gosa & massera Puma ordentligt, känns som att jag försummat henne hela veckan iom att jag pluggat som en galning men hon har fått sina prommar & lite till så dåligt samvete borde jag inte ha, det finns definitivt dom som har det värre än så!

Känns som att jag har nåt på gång i kroppen, ont i halsen, hjärnan är så seg så seg.. Förhoppningvis så är det som bortblåst efter en hel natts sömn? Har varken tid eller lust att bli sjuk!!

Men nu ska vi ut en sista gång & sen sussa!!

Ha en härlig början på Lördagen =)





Lena & Diva » 2009-12-12 | 10:35:48

blev sent även för mig igår,du får höra senare.ska snart ut på prommis,ser solen skymta fram

Pia » 2009-12-12 | 23:00:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Våra hundar vet inte hur bra det har det. Jo kanske Puma imed ...... men mer säger jag inte... Är helt hundra på att hon uppskattar sitt liv hos dig för bättre kan hon inte få det trpts klorhedixin bad.. ;)



Tror kanske att ditt halsont och allt beror på all stress i veckan, visst var det borta när du vaknade idag??



Saknar er....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback