Puma- Världens bästa Puma!

Ligger nu i soffan & sussar sött.. Sur efter prommen då Matte tvingade på henne täcke, första biten gick bra, sen ville hon inte gå alls & Matte fick släpa vovve, sen gick det bra en bit & sen ville hon inte gå, när jag tillslut tog av kopplet då jäklar kunde hon gå igen =) Knas vovve är vad hon är! Men hon är min, bara min & jag äskar henne över allt annat!

Idag har hon inte alls brytt sig om vad jag gör, tror att det nog har med kylan att göra oxå, bättre att ligga i en varm & gosig soffa & mysa än att kolla vad Matte håller på med, Matte gillar när Puma kan slappna av & inte kolla vad jag gör hela tiden så båda är nöjda just nu =)

Kokat en kopp smultron te som jag njuter av nu *mmmm* få nåt varmt i kroppen oxå..

Har inhandlat(beställt) julklapp till Lillebror E, tyvärr misstänker jag att den inte hinner komma innan Julafton men det är nåt han önskat sig så då tror jag han kan vänta nån extra dag på den =) Den andra Brodern D:s julklapp är sedan länge klar & ska slås in här nån dag, kommer INTE att köpa julklapp åt någon annan i år, möjligtvis att Puma får ett litet paket med nåt gott att arbeta med men just nu så har hon allt hon behöver.. Nån som däremot önskar sig massor med paket är Matte Ella, har ju varit en snäll flicka i år oxå så *blink blink* tomten ;) HIHI..



Kan vara liten & söt =)



Men jag kan ta en jäkla massa plats!!

Ha en skön Onsdag!!









Pia » 2009-12-16 | 13:43:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du har redan fått en liten present av mig och jag hoppas du hittar ngt bra läsbart för den och inte kursliteratur.. ;)

Puma fick också.. =) Ser att hon ligger på Rex plats i soffan och vräker ut sig! =P



Jag hoppas du får din tvättmaskin och Puma väska! =)

Pia » 2009-12-16 | 13:52:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahahaa det får du avgöra själv om den bilden är till dig! ;)



Ella är en snäll flicka... =P =)

Lena & Diva » 2009-12-16 | 14:35:42

Även diva ligger i soffan o myser idag.Tror det blev mycket i lillhjärnan när hon fick tidig julklapp: 1 meter långt retriver tuggben :-) mattes prinsessa är hon ju




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback