Plugg, plugg, plugg..

Det snurrar i skallen av alla jäkla siffror som matas in på löpande band, har skickat in det första för 2 timmar sen ca, hade hoppats på ett svar av läraren om det är ok men inget än =( Vet inte om jag ska chansa & gå vidare eller hur jag ska göra?

Puma ligger & slaskar & smaskar på ett märgben, har dränkt hennes tassar i potatismjöl så jag vill inte ha henne springades runt med det just nu, det får torka in en stund & jag kan ha koll på henne samtidigt!!

Well, ska klura vidare på livet & sånt..

Ha en skön kväll!!





Pia » 2009-12-08 | 19:48:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men blähää då.. Det var då surkatten vad det vill sig fel för dig.. Hoppas nu på att allt går bra och plugga nu i massor, du kan väl börja i förväg så att du ligger lite före.. ;) Imed att du är så sen.. Hahhaha det lät knas men du fattar vad jag menar..

Pia » 2009-12-08 | 20:16:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nu blev jag jue nyfiken på om det där du skrev om på fb.... Riiiing, vill veta... =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback