Önskelista till Tomten

På uppdrag av Mamsen så kommer den här:

Kära Tomten.

Jag önskar mig:

Ett jobb med riktigt bra lön
Eller en karl som vill ha e söt & trevlig hemmafru ;)
Jag önskar mig ett lyckligt liv utan problem
Jag önskar att mina nära & kära får må bra & vara friska

Det var väl inte alltför många krav eller ;)

Nu är det snart prom & trevligt sällskap som gäller, med andra ord skiter jag i det här nu!!

Ajöss!


Efter påtryckningar av Pia så lägger jag även till:
Nya däck till bilen
Tvättmaskin
Ny DVD spelare
Ny fungerande dator
Puma väska i svart/vitt


Så nu borde min lista vara komplett tycker jag ;)

Har inte alls några krav eller hur ;) Hihi..

Nu väntar prom!!





Pia » 2009-12-04 | 11:58:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du glömde:

Nya däck

Tvättmaskin

Ny dvd spelare

Ny dator

Svart/vit Puma väska



Jag tror jag skall önska mig med det där med rik hemmafru...



Hoppas ni får en fin prom med L & D!

Pia » 2009-12-04 | 12:22:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nu är listan fulländad kanske en flytt neråt landet med.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback