Onsdag!

Dagarna springer iväg för mig, känns som att jag inte hinner nåt mer just nu än ta hand om mig & Puma samt skolarbetet.. Men det är väl så det ska vara?

Julstämningen är som bortblåst, +1 ute, bara is på vägarna, verkar inte som att det är snö på g heller =( Är ju såå mycket trevligare med snö!

Har iaf några roliga saker att se fram emot i mitt plugg mörker, på Fredag är det julbord & på lördag julshow med barnen, sen är det nästan julafton & förhoppningsvis många fina klappar från tomten, när man är 31 år brukar det vara stor utdelning av sånt ;)

Ska ta tag i mina studier nu! Hörs senare =)







Pia » 2009-12-09 | 13:54:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lät inte helt fel med julbord! Mums!



Visst blir man överöst med presenter nu när man blivit så gammal.. ;)



Hoppas pluggandet går lika bra idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback