Natti natti..

Är det för oss nu!

Skickar en tanke till Pia som sitter på tåget & har ont i röven, är inte avis på din hemresa men vem vet, kanske min tur nästa gång ;)

Puma har sovit större delen av kvällen, hon fick lite rally spring i benen efter middagen & rejsade runt en stund med nya bollen från Rex & Pia & sen ett litet ben i form av en sko. Efter det så har vi legat i varsin del av hörnsoffan & slappat, jag har kollat på Greys Anatomy såklart & sen Law & Order.

Ska bli skönt att krypa ner i sängen & mindre trevligt i morgon när klockan ringer =( Men jag måste verkligen hinna med att plugga, förhoppningsvis är det -30 när vi vaknar, då vill INTE Puma gå ut nån lång stund!!

Blä, är verkligen trött så nu är det slut svamlat för min del!

GOD NATT!




Pia » 2009-12-03 | 05:30:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Just nu kjänns det ok men vi har varit och prommat i 20min i Gävle och nu är det ej så långt kvar av resan. Har fått slumra till i ngr timmar med. =)



Hoppas du sover gott nu och plugga massor senare idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback