Natti natti..

Är det för oss nu, är helt slutkörd av dagens shopping, men klart nöjd med inköpen =) Ser mycket trevligare ut nu!

Puma har sussat hela kvällen, tar på krafterna att vara med Besten & D på jobbet, tror jag ska skicka dit henne fler gånger ;)

Hann påbörja ett litet hemma projekt här tidigare som jag måste avsluta i morrn, får se hur det blir.. Måste verkligen tok plugga oxå trots att det är nyårsafton.. Men å andra sidan så är det som vilken annan dag som helst, är lite trött på all hysteri & det ska bli skönt när det är överstökat för den här gången..

Men, nu ska jag passa på att kasta mig i sängen medans jag är trött..

Sov sött..

L: Vill gärna ha väckning & sällskap på morgon prom kl 9 ;)




Pia » 2009-12-31 | 09:37:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hmmm vad är det för projekt!?



Hysteri ja att ha kul på nyår, midsommar, påsk, jul... Är bara hel galet! Varför stressa runt som en toka och hålla på när man kan ta det lugnt??



Har kommit på att det är bara amatörerna som måste ha det så jäkla kul och inte kan ha "tråkigt" vilekt egentligen är deras vardag då men jag trivs med min vardag och då kan jag ha det så alla dagar av året. Visst var det bra sagt? Och oj vad ,ånga kommer bli irriterade på mig som läser detta men det skiter jag i för jag står för det och det är sant!



Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback