Natti natti..

Är det för oss nu, är det nån som kan gissa vad jag gjort hela kvällen, trodde väl inte det va ;) Pluggat, tagit en kort paus för Hemmafruarna samt prommat med Puma, även hunnit hjälpa en annan hundägare med lite papperstrubbel men i det stora hela bara plugg, plugg, plugg!!

Har skickat in 2 av 3 månader idag till min lärare, förhoppningsvis är det ok så jag kan fortsätta, har iaf lärt mig att göra säkerhetskopior på saker & ting, alltid nåt =) Nu är det inte hela världen om det blir nåt litet fel här & där då månaderna är sparade var för sig =) Bra tänkt Ella trots att det är siffror fulla huvudet!

Förhoppningsvis så sover jag bättre inatt utan läskiga drömmar, inte nån fler natt med sånt!

Sov gott =)




Pia » 2009-12-09 | 13:53:25
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Bra Ella! Både att du lämnat in två inlämnungar + att su sparar dom! Är det inte lättare att göra ändringar då med???



Nu är bloggen uppdate x 3!!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback