Måndag!

Och helgen var slut igen =(

Dum som jag är så vilade jag igår, vilket innebär att fram till kl 4 ca efter en kissprom med Puma var jag vaken, tankarna snurrade i huvudet & sömnen ville inte komma till mig/oss.. Somnade efter att vi varit ut & sov aningens för länge istället, halv 11 lämnade vi sängen men det var skönt att få lite sömn!

Planen för dagen är plugga & samtidigt snygga till det lite hemma, får ev finbesök i morgon av en kompis & hennes 5 månaders bebis & då vill jag inte ha sandlåda & hundhår överallt!

Har än så länge hunnit vika in alla sängkläder som hängt överallt, äntligen är det tomt på alla dörrar & det inte känns som att det är kojor överallt!

Ska även dra fram dammsugaren & skura av lite, dammtorka där det behövs oxå!

Ha en riktigt skön Måndag!!





Pia » 2009-12-14 | 13:31:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken rolig måndag du kommer få låter det som! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback