Måndag..

Har fått en del saker gjort som jag hade planerat.. Alltid nåt ;)

Har varit ut en sväng & handlat, hunnit med att sola samt inköp av lite av varje på Dollar Store, bla fyllt på med papper till skrivaren..  Funderar allvarligt på om jag ska unna mig en ny skrivare eller inte, dels så finns bläckpatroner endast på nätet för beställning & varje patron går på strax över 400 kr, sen räcker dom inte speciellt länge heller, nån som har bra tips på billig & bra skrivare? Har nyss köpt ny patron, skrivit ut några papper & sen är fanskapet slut igen! SUCK!!!!

Well, inte bli irriterad  nu, läser inga problem.. Ska surfa runt på olika sidor nu & kika på skrivare, är så jäkla less på denna nu!







Pia » 2009-12-28 | 21:48:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Dollar Store! =)



Hoppas du hittar en bra skrivare, tråkigt att det skall vara så med bläckpatronen...

Att jag inte visste, vi hivade våran gamla.... Sorrie...

Pia » 2009-12-28 | 22:01:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Sv: En hink med vatten sen låter du det frysa på så att det blir ca en cm is runtom, måste köra på känn och sen hackar du hål på ovan sidan och häller ut resterande vatten och sen ställer du den upp och ner på med ett värmeljus i! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback