Kvällsmys =)

Med Puma..

Satt på golvet & masserade hennes ena sida, hon rullar så att hon ligger helt på rygg med benen spretandes åt alla håll, gissar att hon tyckte det var skönt =)

Har kommit en bit på väg i pluggandet, ger upp för idag!

I morrn har vi förhoppningvis en kul prom med Lena & Diva att se fram emot om vi inte är totalt insnöad här ute i byn ;)

Ska bli skönt när julen är överstökad, har inga julkänslor alls =( Tycker bara det är jobbigt med all hysteri.. Jag ska äta middag hos Mamsen på Julafton & sen plugga! Plugga kommer jag att ägna hela julhelgen & nyår åt så det är ingen ide att få med mig på nånting, ska stanna hemma!

Nu är det in i en snabbdusch, ut med Puma & sen sängen, får se i vilken ordning vi tar det??

Sov gott!





Pia » 2009-12-22 | 09:23:25
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nää julkänslorna finns inte riktigt här heller fast vi har snö, tror de kommer mer imoorgn kväll för min del när allt är färdigt här hemma och vi sitter och myser, jag, M, paps och mams.. Farmor spökar.. Hon har gjort det den senaste veckan, mkt tankar som yr och far.. Och saknaden... men men.. Antar att det är lite det samma för dig..?..

Men vi skall äverleva julen! =) Du och jag Ella! <3



Kommer vara det samma för mig med under jul och nyår, hemma vill jag vara.. Det är skönast och lugnast så..



Härligt att pluggandet går så bra! Plugga nu i massor! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback