Kvällen..

Blev en skön tupplur på soffan =) Välbehövlig var den =)

Har varit ute nu på prom med Puma, en timme i slapp tempo, träffade en annan hundägare med Rottis så vi sällskapade & surrade en stund, riktigt trevligt, Puma blev riktigt förtjust i den andra hunden =) Härligt att det är så nuförtiden =)

Kvällen ska nu ägnas åt slapp, är helt slut känner jag, jobb i morrn, känns sådär men jag vet att det kommer att bli skoj, ska jobba med K & då vet man aldrig vad som händer ;)

Ska ta fram min Marabou från kylen, landa i soffan & sen inte röra mig därifrån förrän det är dags för sista prommen & sängen! Så det så!! Ska göra det sista på inlämningen i morrn när jag inte håller på att somna sittandes!

Puma gnager på ben i hallen, middagen uppäten, har börjat ta bort skålen typ 5 min så att hon ser det varje gång hon inte äter på en gång & det funkar för tillfället, slurp säger det när hon får skålen igen! Märks att hon inte haft leksaker & ben på en vecka, helt plötsligt är det såå roligt med dom igen!

Ha nu en härlig Fredag kväll!!





Pia » 2009-12-04 | 23:05:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas du haft en riktigt gos kväll i soffan med Mmmmmmmarabouuuu.. Så gott..



Nu skall det ätas risbräck här, slurp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback