Kämpar & kämpar..

I mitt klorhexidin liv, stinker i hela lägenheten, själv är både jag & hunden full i antibakteriell salva efter morgonens brottning i badrummet där diverse kroppsdelar ska tvättas noga..

Självklart kämpar jag med studierna oxå, förhoppningsvis är mitt problem snart löst? Sitter & gör en massa uträkningar nu för att avsluta bokföringsåret, lättare sagt än gjort, min nya bläckpatron kommer att vara slut ganska snart igen!! Mina papper tog precis slut så det går bra för mig just nu, tack & lov så ska jag nog inte behöva några fler utskrifter idag??

Ha nu en skön Fredag på er!!





Pia » 2009-12-11 | 12:21:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du får se det positivt! Nu kanske inte nöff nöff bakterien sätter sig på dig när du kommer vara antibakteriell.. ;)



Hoppas pluggandet går bra och allt är färdigt till 12.00! Håller tummar för dig gumman! Kram

Lena & Diva » 2009-12-11 | 17:06:29

tack för pratstunden,mkt trevligt.vi hörs,ha de




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback