Jäklar oxå..

Vad svårt detta var att rätta till fel i bokföringen, kommer nog att ta hela dagen! Tur att det är kallt ute så jag inte kan roa mig med sköna prommar med Puma*suck* Var är värmen??

Ska kämpa på en stund nu, sen lite förmiddagsfika, börjar kurra i magen redan, vanligtvis så brukar jag äta frukost vid den här tiden! Konstigt men skönt att vara uppe tidigt!! Hinner förhoppningsvis med massor idag!!

Ha en skön dag därute & klä er varmt i kylan =)




Pia » 2009-12-17 | 13:31:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Varför tror du att jag hatar matte efter man lärt sig + och - ... Ja just det för att det är så förbannat svårt.. Företags ekonomi skall man bara inte prata om!...



Hoppas det ordnar till sig och du kommer på ngn smidig lösning.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback