Inomhus aktiviteter..

Har det blivit för oss idag, är sååå kallt, nu är det nere på -23 grader *brr* Nu fryser tom jag när vi är ute..

Puma har fått söka godis i plastpåse, söka godis under en genomskinlig burk, söka leksaken Pip



Den är söt men samtidigt ful & låter förbannat illa men Puma gillar den så det är bara att gilla läget dom korta stunder hon använder den!

Har hunnit med att göra en omgång Rispuffar med choklad som nu står i frysen & väntar på att bli uppätna =) Mmmmm så gott!!

Ska parkera mig i soffan nu med pluggböckerna & kika lite, i morrn är det allvar! Då ska felen rättas samt mer bokföring göras!

En annan kul sak är att i morgon installeras våra nya teve kanaler i Bostadsrättsföreningen, tror inte riktigt att det är samma som jag har nu men jag tror att man kan välja till om man vill det sen tror jag även att möjligheten att hyra film finns då det blir digitalteve från Telia, men teknik nörd som jag är så har jag inte nån större koll utan det blir en trevlig överraskning i morgon!

Ha en skön Onsdag kväll på er=)





Pia » 2009-12-16 | 18:43:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mmmm vad gott med rispuffar, skicka ngr till mig med.. =P



Härligt att du aktiverat henne inne istället! =)

Göm godisar i lägenheten tex i vardagsrummet och be henne leta sen över allt.. Skitkul är det! Både på bord, mellan dynorna i soffan osv... Testa vet ja om hon inte stannar i köket under tiden så lås inne i sovrummet medans du gömmer.



Hoppas du lär dig massor nu ikväll och pluggar så att du löser alla problem imorgon.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback