Ikea shopping..

Har jag varit på idag!

Detta fick jag med mig hem..

Agen Korg 79 kr, bild Ikeas hemsida




Not Lampa 139 kr, bild Ikeas hemsida


Pruta burkar 39 kr för hela setet, bild Ikeas hemsida





Rönnskär 299 kr, bild Ikeas hemsida



Sorla te koppar 2 stycken, 25 kr per set, bild Ikeas hemsida

Haft en mycket trevlig dag med bra musik i bilen & givande diskussioner ;)


Medans Matte shoppat lös på Ikea så har Puma fått tillbringa dagen med Brorsan & Best på D:s jobb i ett garage, D låter meddela att Puma skött sig förträffligt! Hon har tom legat ner & sovit korta stunder trots ny bil, nytt ställe & en kompis bak i bilen med henne.. Matte gillar att höra sånt!

Direkt när jag kom hem så passade jag på att montera ihop hyllan & lampan som kom i kartong innan Puma kom hem, skönt att slippa en sötnos som ska hjälpa till..

Sen fick vi sällskap av Lena & Diva på en 45 min prom i kylan, tack & lov varmare nu, "bara" -17 ute just nu, förhoppningsvis så är det lite varmare i morgon!

Nu är det middagsdags, en smarrig ost & skinksallad blir det för mig, Puma slukade sin middag som att hon inte fått mat på flera dagar =) Me like!!

Har din dag varit bra??

 





Pia » 2009-12-30 | 20:39:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Riktigt snygga grejer du fått köpt idag.



Ella det är inte rotting, det är svart stål... Rotting är såndäringa vävd plast lr trä.. Förstår du vad jag menar???

Hyllan är snygg!



Trevligt bra musikm i öronen och härliga diskutioner!



Skönt att hon fått ha det bra idag Puma tjejen, det värmer alltid hjärtat när man vet att de små har det bra! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback