Hmmm Tisdag idag?

Tror det kan stämma? Är alldeles dagvild som ni redan vet ;)

Natt sömnen har verkligen varit sådär.. Var såå trött när vi väl kom i säng vid 1 tiden men sen så piggnade jag till igen & låg & snurrade, Puma blev kinkig tillslut & gick upp & vandrade runt i sin bädd som knakar, kom tillbaka till sängen men vägrade kliva upp i den, stod bara & stirrade på mig så då klädde jag på mig för en kort prom kl 02,30, jippie ;) kallt som fan ute så det blev en snabb sväng!! Efter det somnade vi sött & när klockan ringde 8 så var jag sååå trött.. Låg kvar & njöt tills Pia ringde 10,30 & undrade vad vi gjorde, surrade med henne en stund & klev upp sen..

Morgonprom kl 11, måste få bättre vanor på morgonen!! Skönt iaf att Puma är nöjd oavsett när hon får gu ut & hur länge.. Är -16 nu ute & lillan frös om tassarna, fick stanna & värma flera gånger på 25 min prommen, nästa gång är det tröja på så håller hon lite mer värme!

Idag är det plugg, måste plugga nu, började en ny kurs igår som ska hinnas med samt förra kursens inlämninguppgift, med andra ord har jag massor att göra så det är bäst att sätta igång!!

Ha en härlig dag!




Pia » 2009-12-29 | 13:01:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja se till att plugga nu! Punkt slut! ;)



Bus Puma och Ella! Man skall sova på nätterna! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback