Hmm....

Nån som har en skrivare med full bläckpatron att skänka mig? Har massor att skriva ut, bläckpatronen tom & allt kommer att ta flera veckor utan bläck i skrivaren, inlämning kl 12 i morrn, satans helvetes skit!!

Kan lova att bokföring är ett helvete! Börjar nästan ånga mitt karriär val just nu men jag vet att det kommer att bli annorlunda sen men just nu så är det bläää..

En liten tröst är att jag fått en skön prom med Puma men jisses vad jag frös till en början!!

Ska fortsätta bråka med min dator nu!

Tjingeling!




Pia » 2009-12-03 | 17:01:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det där lät inte alls roligt! Hoppas det ordnar sig för dig, både med plugg och patron!



Kram

Lena & Diva » 2009-12-03 | 19:09:34

inte avis på dig ;-)

Jen » 2010-04-02 | 15:53:16
URL: http://www.blaeck-patroner.se

Fick du någon bläckpatron ordning på bokföringen? :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback