Hemsökta drömmar, hund med kläder & egobild =)

Jisses vilka drömmar jag haft inatt! Kan iofs se visst samband med gårdagens firande men fy vad skumt allt har varit i drömmen, en person som jag inte haft att göra med på typ 10 år har stört min nattsömn big time, mycket intressant!!



Morgonprommen har gått bra trots kylan, fick den brighta iden att jag faktiskt kunde slänga på Puma en polotröja från min garderob, det fick hon ju ha i somras innan hennes DW sele var klar & tro det eller ej men det funkade, hon har kunnat gå, trots -22 grader så var vi ute ca 20 min =) Härligt!!




Nya frisyren, likadan som senaste gångerna =) Supernöjd!!

 



Bara för dig Pia, här kommer gårdagens outfit, tyvärr en kass bild men det syns litegrann iaf ;)



Svart polo upptill, rutig kjol, svarta strumpbyxor samt svarta knästrumpor, Snyggt =) Eller hur ;)


Gårdagens mysbild..



Visst ser hon missnöjd ut ;)



Nu ska jag göra lite nytta, vet inte riktigt vad men här kan jag inte sitta längre =)

Ha en härlig dag!!

BTW: Grattis Mamsen på födelsedagen!!




Pia » 2009-12-25 | 14:20:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Snyggaste Puma, tack för mms:et. Jag och mamma skrattade gott på promenaden och Rex gav i från sig ett smile frust när han fick se Puma.. =)



Sppokie med såna drömmer, kan vara riktigt obehagligt..



Snygg outfit! Ner sådant Ella! Och frisyren passar dig utmärkt! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback