Härligt =)

Ett problem mindre att fundera på, såg precis att jag får min utbetalning från CSN i December som planerat =) Känns skönt att det löste sig till det bästa =)


Längtar verkligen efter att julen ska vara över nu, ser fram emot ett nytt år, nya möjligheter..

I morgon är en ny dag med nya saker som ska göras.. Kylan verkar vara här igen vilket tyvärr innebär inneaktiviteter med min frusna vovve.. Men enligt vädret ska det bli varmare, runt -6 i morgon, hoppas verkligen att det stämmer =) Isåfall blir det en lååång prom för oss =)

Ska bege oss ut på en sista kort prom nu innan sängen väntar på oss, väckning vid 8 tiden om någon är vaken då, Lena kanske ;)

Sov gott!!






Lena & Diva » 2009-12-23 | 07:12:21

Ska jag nog fixa,kul väcka folk o sen lägga sig o sova själv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback