Fredag!

Äntligen Fredag =)

Har massor av planer närmsta 2 dagarna, ska bli hur kul som helst!!

I kväll är det efterlängtat julbord, ska bli så gott, första julmaten för i år dessutom!

I morgon ska jag & en kompis iväg på en grej tillsammans, ska bli ännu roligare!


Riktigt behagligt väder ute nu igen =) -14 grader. Strax efter 12 så dyker Lena & Diva upp för en lång prom i skogen så att tjejerna får härja av sig tillsammans, Puma behöver definitvit det, nu går hon på 4 ben igen utan att gny till & stå på 3 ben & se ynklig ut, alltså är denna temperatur riktigt bra för henne!

 

Ska plugga en stund nu & få göra bort lite grann efter vägen.. Har fått ett nytt inlämningsdatum av läraren med tanke på att det är julafton & juldagen nästa vecka då inlämningen skulle ske, snäll lärare det där =)

 

Ha en alldeles underbar Fredag på er!!

 



Underbart fin höstbild tagen av Pia





Pia » 2009-12-18 | 13:20:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Är du nu säker på att julbprdet är idag, vimse Ella! ;)



Sjyst av läraren!



Hoppas du får roligt imorgon med kompisen!

Vill höra allt sedan om jag får, vet att jag får förresten för kompisen har sagt det.. =P



Hoppas du får en trevlig prom med L o D, dumt sagt det är ju klart ni får.. =D

Pia » 2009-12-18 | 13:21:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Pst, förresten dom korten på Puma är jag djävligt nöjd med.. lite skryt..



Så fin på dom korten!

Lena & Diva » 2009-12-18 | 14:33:43

Diva sprang till soffan och hon ligger där ännu ;-)

Therese » 2009-12-18 | 15:41:28
URL: http://thereseohlund.blogg.se/

Hej.. Vi får förhoppninsvis resultaten till veckan, så jag håller mina tummar och tår och Iris sina tassar=) vetrinären tyckte att höfterna såg bra ut men att hon trodde att hon hade en liten pålagring på vänster armbåge:/ men den va super liten trodde hon.. Jag skriver så fort jag får veta=)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback