Fixar & donar hemma..

Nu är dammsugning, skurning, fixande med tvätt, städande av garderober- har rensat bort lite sommarkläder som bara tar plats, samt städat i hallen- rensat bort lite tunna jackor osv som inte används, sorterat in lite sommarskor i garderoben så att det finns lite mer plats i skostället.. Nu är det rent & fint & luktar gott hemma igen =)

Känns skönt att ha gjort bort det för den här gången, nu blir det snö dans igen så att det får vara rent inne ett tag!

Ska ägna mig åt skolböckerna nu en stund & läsa lite, börjar ny kurs idag som innefattar 2 tidigare kurser som jag läst, lönehantering & bokföring, kursen heter Årsbokslut, denna kommer nog bli den tuffaste hitills då dom båda andra kurserna varit riktigt svåra enligt mig iaf!

Ska få i mig lite mat oxå är tanken, börjar bli tok hungrig nu!!

Hur har din dag varit??




Lena & Diva » 2009-12-14 | 17:15:33

va du e duktig.själv har ja ägnat dagen åt vargarna.vi har myst,sovit ,varit in på bägge djuraffärena,gått att par vändor på stan.De är så duktiga när vi mött andra vovs,så glad.Men ikväll ska Cisco hem..

Pia » 2009-12-14 | 19:46:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men jisses vad du hunnit med idag!=)



Du kan komma hit och fortsätta! =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback