En trött Söndag..

Har det varit idag, kvällen kommer nog inte bli mycket piggare heller ;)

En skön prom på en timme med Lena & Diva, för omväxlings skull så fick tjejerna vara kopplade, gissa hur sura dom var ;) Gick en sväng i motionsspåret, fick pulsa snö så det kändes i kroppen, sen efter vägen hem.. Som alltid så hade vi massor att surra om, hur trevligt som helst!

Kom hem igen, pysslade på lite, fick igen min bil som varit utlånad oxå, Snäll Ella =) Åt en lätt lunch,hårdbröd med Julskinka & Ost på så magen blev mätt, sen slocknade jag & Puma på soffan i nästan 2 timmar =) Var såå mysigt, bäddade ner mig med henne framför mig & sen var det kört, hade bara tänkt blunda en stund & sen plugga men tanken på skolarbete gjorde mig fruktansvärt trött..

Ska ta en kvällsprom nu & sen blir det utfordring av oss båda, kvällens middag blir en sån smarrig tallrik med lite gott & blandat, 3:e dagen i rad men är det gott så är det =)

Vad hittar du på??




Pia » 2009-12-27 | 23:39:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med snöpuls prom! Det hade vi imorse med och svettig blev man. =)

Trevligt sällskaphar ni ju också haft!



Kan förstå att alla de där siffrorna gör en toktrött, jag hade nog sovit mig igenom hela kursen.. ;)



Ja äta skall man göra det man tycker om! Godast blir det så, jag har dille på corn flakes just nu. Kan äta av de hur mkt som helst! =)



Försök att plugga lite nu busunge.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback