En spark i arslet!

Ska denna damen ha!

Pluggat & pluggat & pluggat, tycker jag är noggrann men ändå så blir det likförbannat fel. Verkar inte vara nåt bra yrkesval för mig, för inte kan det väl vara så att det blir enklare sen när man gör det på riktigt ;)

Har ägnat hela förbannade dagen & kvällen åt detta & så kommer resten av veckan att fortsätta *suck* Men så är det att vara student, Puma kommer in i köket & kikar emellanåt vad jag pysslar med, suckar lite, går tillbaka till soffan!

Försöker verkligen aktivera henne så att hon ska vara trött & kunna slappna av just nu. Än så länge så verkar det funka oxå =) Skönt att hon är så lugn som hon är =)


Ska kika runt lite sen en sista prom & efter det kommer jag att slockna som ett barn förhoppningvis, är lätt stressad över skolarbetet... Håll tummar & tassar för att jag kommer att fixa det här nu!!

Sov sött på er =)








Pia » 2009-12-08 | 09:58:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vi kanske kan starta ngt ihop sen när du är färdig med utbildningen..?.. ;)

Bara du ger mig massor i lön så skiter jag i vilket sen, hehe..



Tråkigt när det krånglar men hoppas du fått gjort bort massor idag. så det gått mer framåt än bakåt..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback