Attackerad..

Blev Puma av grannens lilla hund..

Dom fick hälsa, gick några sekunder & sen flög den på henne, Puma ryter till & sen får jag isär dom, Puma kastar sig mot mina ben & kryper ihop med svansen mellan benen, stackars liten, bli påhoppad av sin kompis.. =(

Är så stolt över Pumas reaktion, att hon inte svarade upp på den andra hundens dum beteende utan backar & försöker komma undan, har inte hittat några synliga skador på henne som tur är & jag tror inte att hon hann göra nånting med den andra heller då hon blev rädd för honom!

Detta är ett gott tecken på att jag har en stabil & trygg hund!!

Världens bästa Puma =)







Pia » 2009-12-29 | 16:40:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men lilla Puma! Varför är det så många hundar som är dumma mot henne???

Tur att allt gick väl och som du sa att hon inte svarade.. Tänkte väl att det var en liten fjant så varför lägga ner ngn energi på det...



Var de kopplade om det så hund+koppel+hälsa=ERROR!!!

Väldigt sällan jag låter Rex hälsa på hundar i koppel imed osäkerhet och moffsa upp imed tryggheten från kopplet...

Molly » 2009-12-29 | 17:14:51
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Obehagligt, speciellt om dem var vänner! Skönt att hon reagera som hon gjorde, verkligen duktigt av henne! Bilden på slutet var jättefin! Toppen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback