1 problem mindre..

Nu, har fått nästan alla utskrifter jag behöver =) Skönt!! Tack snälla K & Mamsen för det =)

Ska strax sätta igång med den nya högen, har lyckats lösa dom småfel som läraren poängterade till mig på det jag redan lämnat in så nu känns det bra =) Duktig Ella!

Måste bara ge ifrån mig nåt litet livstecken så ni vet vad jag hittar på =)

Ha en trevlig Onsdag kväll!!





Pia » 2009-12-09 | 22:16:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktig Ella!

Kämpa på nu med pluggandet, snart är det helg.. Och då slipper du väl pluggandet?

Lena & Diva » 2009-12-10 | 10:51:22

kikade in för kolla om du är vaken ;-) chansar o ringer dig iaf




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback