Söndag!

Har hunnit med en hel del än så länge, dagen började med morgonprom & sen frukost, efter det iväg på en inoff utställning & kika på Fjant som skulle ställas ut, efter det så åkte vi & badade, tom jag badade idag & det var riktigt skönt!! Efter det så blev det kaffe & skvaller med Grannen på gården, är ju tvungen att uppdatera varann när vi inte fått prata på en vecka, massor hinner ju hända! Efter det så har det blivit lunch för mig & göra bort lite papperstjafs.. Nu sitter jag & slöar framför datorn, ska börja förbereda mig inför kvällens möte.. Så kul det ska bli =)


Dagens bilder.. Puma älskar att rulla sig när hon precis har ätit =) Mattan i köket ligger sällan som den ska =)






Kan meddela att den mattan sällan är vit, men det gör inget =)

Nu ska vi krypa ner i soffan & jag ska fundera igenom lite inför kvällen! Hur jag vill ha det osv..

Ha en fortsatt trevlig Söndag!!




Pia » 2009-08-09 | 15:53:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad är det för möte du skall gå på?

Rolig hon är Puma, tihii..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback