Söndag morgon, uppe tidigt =)

Blev väckt av Puma tidigt idag igen, stackrs lite är dålig i magen, tror det börjar lugna sig nu, ska koka lite ris & ge henne till frukosten hursomhelst..

Sovit rätt gott & kände mig rätt utvilad så jag stannade uppe idag, ska krypa ner i soffan & läsa lite bok tänkte jag istället för att somna om alldeles för länge som jag gjorde igår.

Planen för dagen är plugga, ska iväg & göra en grej sen, sen blir det nog bad med puma så att hon får röra sig lite oxå, sen hem igen & fortsätta plugga..

Vad ska Du hitta på idag??




Pia » 2009-08-02 | 10:15:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Skönt att komma upp tidigt, vi är uppe och studsar efter 7 varje dag.. =)

Stackars liten att hon inte blivit bra i massen än, hoppas det ger med sig snart.

Plugga lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback