Snart..

Dags att åka iväg på det jag ska göra idag! Är nog bara borta nån timme..

Fick sällskap idag på morgon prommen av, hör & häpna, Mamsen =) Kul!! Följ gärna med fler gånger!

Har djävulsk mensvärk idag! Ska knapra i mig några Pronaxen så att jag orkar med denna dag, mensvärk är nog bland det värsta som finns!

Puman är trött idag, inte så konstigt efter gårdagens busande.. Men idag blir det lugnt & stilla.. Är ju plugg för mig hela dagen så hon kommer att få en skön vilodag idag, vädret är ju itne det bästa heller så det passar bra!

Återkommer senare =)

Ha en skön dag!




Pia » 2009-08-26 | 11:41:35
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hua dig, ja mensvärk är ingen kul! Hoppas det släpper!



Kikat på veckan?? Du märker ju hur lätt det är att få ledigt här så därför måste jag ha reda på det i god tid..

Anonym » 2009-08-26 | 21:44:05

Ja jag ska följa med fler gånger.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback