Ränt...

Har vi gjort även idag, varit & handlat en sväng, ska laga antingen lasange eller korv stroganoff till middag, självklart med massor av sallad till, får se vad jag är sugen på när magen börjar kurra?

Har lämnat tillbaka gårdagens filmer & hyrt en ny, denna gång blev det Wallander-Kuriren, den ska jag se senare i kväll, blir nog rätt sent, gillar att se film när det är mörkt ute, kanske tänder lite ljus & kokar te oxå, får se sen??


Längtar tills nästa fredag, då är det jobbiga överstökat & jag kommer att ha fått några svar förhoppningvis? Kanske blir lite klokare i mina framtida planer oxå, vill inte bestämma eller planera för mycket just nu innan jag vet..

Har en plan för kvällen oxå men den avslöjar jag inte förrän den är bekräftad =)


Nu ska jag köra lite datorpluggning, sen soffan & slappa en stund =)

Hörs senare!




Pia » 2009-08-15 | 17:58:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hey you bruden, you make me crazy.. ;)

Så nyfiken jue...!!! grrrr.. ;)

Kuriren är den ny? Känner inte igen nämnet nämnligen och jag är ett wallander fan..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback