Pumorna in action..



Puma & Matte



Lyssnar snällt =)



Fokuserad..



Kom å ta mig då..



Nu ska jag jaga dig..



Man måste vila emellanåt oxå..



Puma slappar i det härliga gräset..



Vi flyyyger...




Vem är snabbast??



Nu kommer jag & tar dig..



Avslutar med att sitta snällt tillsammans =)



2 trötta & duktiga tjejer..



Kvällen har ägnats åt plugg i liten skala, är så lätt att fastna i tv:n tyvärr men jag har ändå fått en hel del gjort idag & jag har en trött & lycklig hund i soffan..

Tack Olga för alla fina kort på våra fina tjejer!

Nu är det en sista prom innan sängen väntar för oss =)

Sov sött!




Silje » 2009-08-25 | 10:19:20
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Tack för svaret! Jag har haft lust att prova på klövjeväskan, vet inte om min hund tycker om det eller inte. Så då är en billig, men bra väska GANSKA välkommen. Och fint bälte till matte :) Fin blog förrästen! Nu har du fått en stalker till :)

Ha en jättefin dag!

Pia » 2009-08-25 | 11:44:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Riktigt fina kort på era Pumor! Dom verkar ha skitkul ihop!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback