Provdags =)

Snart.. Kl 9 är tiden att passa idag!! Håll tummarna för mig nu, behöver all hjälp jag kan få!! Ska verkligen ge allt denna gång!

Håller tummarna för farbror Best som ska till doktorn idag & dra en tand, han finns i mina tankar & jag hoppas att allt går bra =)

Ska iväg en sväng efter provet tror jag.. Får se vad klockan blir? Skulle behöva besöka min frisör oxå, håret/luggen är alldeles för lång nu..

Men men, nu blir det en snabb dusch & sen sista rycket med boken innan provet..

Ha en skön Fredag!




Silje » 2009-08-28 | 08:53:58
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Lycka till i dag, jag håller tummarna!

Ang förra inlägget, du skriver precis som jag tänker. Just när det känns som att livet är perfekt och att man kan se in i framtiden, då smäller det och man står ensam. Nu skall jag va för mig själv för första gången på MÅNGA år och jag har dödsånges och gråter en massa. Inte för att va ensam, men för att va utan honom. Men jag klarar mig ju, för det måste man. Hoppas jag kan skriva ett sådant inlägg om ett tag, visa hur mycket jag har växt (som det verkar som du gjort).

Ha en fin dag (förlåt att det blev mycket babbel :P)

Silje » 2009-08-28 | 13:16:02
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Det är ju så sant så sant! Jag får tänka det, jag har en underbar vovve att dela min tid med och många framtidiga vänner som jag skall ha roligt med. Man kan inte förändra på allt här i världen och nu skall jag vara ensam för första gången och det skall gå bra. Jag klarar ju det här.

Är också gott att bruka mycket tid på Clifford och på bloggen/andras bloggar och amstaff forum så jag får tänkt på andra saker och inte bara tycker synd om migsjälv. det är ett stort plus.



Ja nu är det lydnad och spår som gäller i första umgång. Så blir det DW/WP sen när vintern kommer. Det kommer att vara mycket att hänga fingrana i, i alla fall :)

Ha en riktigt fin fredag ni med! Kram :)

Pia » 2009-08-28 | 13:57:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att sparken kom fram! =)



Vi höres av under helgen, fröken fyller jue år imorgon också!



Grattis i förskott!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback