Ooopppps..

Skulle lägga mig & vila en stund i soffan & gosa med Puma.. Slutade med att vi somnade i nästan 2 timmar.. Det händer INTE ofta kan jag meddela men det är väl inte såå konstigt heller med tanke på alla spänningar igår & sen var jag uppe länge igår, sov några timmar & sen upp rätt tidigt idag.. Men jisses vad skönt det var att sova =)

Inget svar på mitt samtal som jag ringde tidigare, ska prova igen på Måndag..

Ska ta mig i kragen nu & åka iväg & handla lite, kylen börjar eka tomt..

Ska köpa lite snask (choklad) att njuta av i soffan sen, lutar åt att det blir film senare? Köpte 3 nya filmer på Ica för nån vecka sen, bl.a Sökarna-Återkomsten, tror iofs att den är skitdålig men nåt är det som gör att jag vill se den, tyckte den första var rätt ok oxå.. Lite lagomt våldsam kan man väl säga ;)

Men men.. Ska äta vidare på min lasange med sallad nu!

Ha en skön kväll!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback